reklama

Ja mám blog?!?

Zaujímavé zistenie... Skoro som aj zabudol. Veď už sú to dva roky. Bol som práve po maturite, mal som veľa voľného času a energie, zaujímalo ma veľa veci. A tak, keď ma zaujalo niekoľko dobrých článkov, som si povedal prečo nie?. Nasledovalo to v rýchlom slede: registrácia, fotka :), prvý článok a ... a dosť.

Písmo: A- | A+

Zaujímavé zistenie...

Skoro som aj zabudol. Veď už sú to dva roky. Bol som práve po maturite, mal som veľa voľného času a energie, zaujímalo ma veľa veci. A tak, keď ma zaujalo niekoľko dobrých článkov, som si povedal "prečo nie?". Nasledovalo to v rýchlom slede: registrácia, fotka :), prvý článok a ... a dosť.

Keď sa na to pozerám s odstupom času, vyzerá to dosť čudne. No príčinu tohto "výpadku" vidím v tom, že aj keď ma stále zaujímalo veľa vecí, s tým časom a energiou to šlo dolu vodou, totiž nastúpil som na dvojmesačnú brigádu. No a následne platilo "... zíde z očí, zíde z mysle..."

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ale prešli dva roky a opäť tu píšem. Čo sa stalo?

Príčiny vidím najmä dve, ktoré by som tak tajomne nazval "inšpirácia" a "provokácia". Na jednej strane som zistil, že niektorí moji dobrí priatelia si vedú blog a to dosť dobrý. Na druhej strane začali moji kamaráti poukazovať na to, že mám blog. A tak som si uvedomil, že to nie je žiadna sláva mať blog s jedným článkom, aj to takým, na moje pomery "odborným" :)

A tak som späť, skúšam to znova, druhá šanca. Hádam to bude lepšie. Teda, to čo bolo doteraz nie je ťažké prekonať, tak skôr poviem "hádam to bude dobré".

Na tomto mojom blogu sa budem snažiť písať o mnohých veciach. Môj život sa skladá z mnohých častí, budem sa tu snažiť niektorými sa zaoberať. Budú to také moje, možno trochu nezvyčajné, myšlienky. Možno to niekoho zaujme a možno sa aj ja pri písaní svojho blogu o sebe dozviem niečo nové.

Pavol Majher

Pavol Majher

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Študent s trochu netradičným pohľadom na život i na všetko, čo k nám prináša. Zoznam autorových rubrík:  Čo ma oslovuje...ĽudiaMoja škola a jaSúkromnéŠportNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu